Oli oikein mukava viikonloppu. Poikaystävä tuli perjantaina loman alettua minua vastaan töihin ja hän oli ostanu lahjaksi minulle söpön säästöpossun. Hän osti sen, jotta voisin säästää rahaa sinne muuttoa varten :)
Tässä vielä pari kuvaa säästöpossustani:

839133.jpg  839140.jpg

Lauantaina olin sitten kaverini tupareissa ja sieltä jatkettiin istumaan vähäksi aikaa Labyrinttiin sekä illan päätteeksi poikaystävn luokse nukkumaan.Sunnuntaina vain löhöiltiin ja oltiin.

Ellos pakettini oli myös tullut. Päätin vain pitää pari neuletta, koska Elloksen vaatteissa koko 34/36 on minulle liian iso. Tilaamani tunika kyseisessä koossa ei oikein istunut hyvin sen takia ja pienempää kokoa ei ollut siitä tunikasta. Samoin yhteen laukkuun olin pettynyt, joten sekin lähtee takaisin. Tässä vielä kuva neuleestä, jonka otin mustana ja valkoisena:

ells_1004892.jpg

kuva